måndag 15 mars 2010

Tjejligan är sjuk

I lördags morse vaknade Josefine med täppt näsa och feber, en stund senare kom Isabelle in och hon hade oxå feber vilket jag redan hade misstänkt då hon hade haft krupphosta på natten. Och själv var jag inte heller så pigg och alert. Jossan har varit relativt pigg ändå fast hon har haft feber och Isabelle ja hon är alltid sig själv om hon inte har över 40 i feber. Men Isabelle vägrar att äta när hon har minsta lilla feber i kroppen. Jossan har ätit med god aptit men sovit otroligt dåligt. På över 48 timmar har jag sammanlagt sovit 3 timmar. För lite kan man ju tycka men vad ska man göra när dom små är sjuk? Det är bara att gilla läget. Har fruktansvärt ont i kroppen, dock ingen feber. Jag har ytterst sällan feber oavsett hur dålig jag är. Jag har inte haft feber sedan jag var 5 år faktiskt. Märkligt det där. Imorgon ska jag in till Östersund för att göra magnetröntgen på bäcken och ländrygg. Känner mig inte alls motiverad över att sitta på en buss och vänta i flera timmar och sen buss hem igen. Men far jag inte in på den här tiden nu så lär det ju dröja 2-3 månader till innan jag får en tid igen. Nä nu ska jag prova vila en stund med barnen.


Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar