tisdag 23 mars 2010

Meningen med en blogg är väll att...

Man ska få ventilera det man vill ventilera och att man skriver det man vill skriva. Jag är inte dum och begriper ju helt fullt och fast andra människor läser det man skriver. För mig kvittar det vem som läser det här eller ej. Jag skriver för att jag mår bättre av att skriva av mig. Jag drar inte heller min livs historia varje dag så några större hemligheter avslöjas inte heller. Och förresten har jag inga många av den varan heller. Jag behöver inte heller kolla upp vilka det är som läser min blogg för det är totalt ointressant. Oavsett om man är vän, ovän eller okänd så har det ingen betydelse för jag skriver ändå inte om nått som är "hemligt". Jag är den jag är och står för det fullt och fast. Gillar man inte det så är det så, jag mår inte dåligt av att inte vara älskad och omtyckt av alla människor. Man behöver inte älska alla så enkelt var det med det. Jag har mina familj,vänner och släkt det räcker gott och väl för mig.

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar